Az MSN szvetsget kttt a Fox Sportsszal
2004.05.11. 11:53
Az MSN tbb vre szl, sokmili dollros szerzdst kttt a Fox Sports mdiavllalkozssal, ezltal a vilg egyik vezet portlja a korbbinl jval gazdagabb sporttartalmat fog kinlni.
Az MSN tbb vre szl, sokmili dollros szerzdst kttt a Fox Sports mdiavllalkozssal, ezltal a vilg egyik vezet portlja a korbbinl jval gazdagabb sporttartalmat fog kinlni.A Microsoft ltal birtokolt MSN portlnak hrom ven keresztlt az ESPN szlltotta a sporttal kapcsolatos informcikat, melyrt cserbe az ESPN sajt maga adhatta el az ott lv reklmdobozokat is. Az j szvetsg rvn az MSN kizrlagos tartalomterjesztv s a Fox aloldal rtkestjv is vlik, tovbb a tvcsatornval kzs, egyestett offline-online reklmcsomagokat fog rulni. "Minden nagyobb hirdetvel kapcsolatban llunk, de eddig nem tudtunk nekik sporttal kapcsolatos felleteket biztostani" - nyilatkozta az MSN mdiatervezje, Joanne Bradford. A hlgy kiemelte, hogy a fknt 18-49 ves frfiakbl ll kznsg kiemelten rdekes az autipar, a pnzgyi szolgltatk, az utazsi irodk s az ditgyrtk szmra.A megllapods persze a Fox Sports szmra is gymlcsz lehet, hisz a comScore Networks piackutat cg adatai szerint mrciusban az ESPN 16 milli nzjvel szemben nekik "csupn" 2,9 milli egyedi ltogatjuk volt, s remnyeik szerint az MSN 350 millis havi nztbora jelentsen emelni fogja az ismertsgket is. "Szmtalan hirdet csak a legjobbaknl reklmoz" - nyilatkozta a Fox Sports gyvezet igazgatja, Ross Levinsohn, s kzlte, hogy az egyezsg ltal remnyeik szerint nagyobb szeletet sikerl kihastaniuk a reklmtortbl.
|